26 תשובות
שואל השאלה:
מה אני יכולה לעשות?? אני יכולה לעשות משהו?
מה אני יכולה לעשות?? אני יכולה לעשות משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני לא טובה בלצייר. אני סהכ בת 14 וחצי
^^ אני לא טובה בלצייר. אני סהכ בת 14 וחצי
אנונימית
יצמח יצמח
את יכולה למרוט את מה שנשאר
למרות שאני די בטוחה שזה כן יצמח אם אם לא תמרטי
למרות שאני די בטוחה שזה כן יצמח אם אם לא תמרטי
אנונימית
שואל השאלה:
^^ איך זה יצמח זה לא מהשורש..
^^ איך זה יצמח זה לא מהשורש..
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני לא יכולה למרוט את מה שנשאר אני אשאר בלי גבות
^ אני לא יכולה למרוט את מה שנשאר אני אשאר בלי גבות
אנונימית
שואל השאלה:
שינה ואוכל שווה הכל
איך את ככ בטוחה?
שינה ואוכל שווה הכל
איך את ככ בטוחה?
אנונימית
זה כן יצמחח גם יש כאלה שגוזרים קצת את השיער שהצמיחה תהיה מהירה יותר
בלי קשר השמן קיק יעודד את הצמיחה
בלי קשר השמן קיק יעודד את הצמיחה
זה יצמח אל תדאגי
ויש המון שמנים שמאריכים שיער
אולי יש גם לגבות שמן מיוחד שיכול להאריך את השיער שם
ויש המון שמנים שמאריכים שיער
אולי יש גם לגבות שמן מיוחד שיכול להאריך את השיער שם
זה יצמח יותר מהר מאשר אם היית תולשת מהשורש, תלוי בכמה את שעירה אבל בעיקרון זה אמור לצמוח בשבוע שבועיים הקרובים. אם בא לך לזרז את זה שימי שמן קיק
לא משנה מה תעשי
!אל תקצרי את הגבות עוד יותר!
!אל תקצרי את הגבות עוד יותר!
אה, שיט, אני בן.
נראה פוסט מאוד אישי אבל טוב נו.
נראה פוסט מאוד אישי אבל טוב נו.
שואל השאלה:
^^ ברור, למדתי מהטעות שלי
הרגעתן אותי נורא! תודה רבה, מחר אלך לקנות שמן קיק:)
^^ ברור, למדתי מהטעות שלי
הרגעתן אותי נורא! תודה רבה, מחר אלך לקנות שמן קיק:)
אנונימית
מהממת, בהצלחה 3>
שואל השאלה:
יואו את ככ מתוקה
עזרת לי מאוד!!! :))❤
יואו את ככ מתוקה
עזרת לי מאוד!!! :))❤
אנונימית
לא נורא תשתמשי באיפור הכל בסדר
הגבות גדלות תמיד עד גיל מסויים
אנונימית
אני דיי בטוח שזה יצמח אבל להבא אל תעשי דברים כאלה בלי השגחה של איש מקצוע
זה יצמח
מאמי שליי תשימי שמן קיק כל פעם לפני שינה זה יאריך לך את הגבות מושלם!! ואל תדאגי הגבות יצמחו לך את רק בת 14 שיער לא מפסיק לגדול אם זה ככה כמו שאת אומרת אנשים לא היו משלמים ללייזר.. בקיצור יפה שלי אין לך מה לדאוג את יכולה בנתיים לקנות עיפרון/צבע לגבות ולעבור קצת על הגבות הכל בסדר אהובה תעדכני
א. את יכולה ללמוד לצבוע את הגבות.
ב. זה יצמח
ג. את יכולה להשתמש בשיטת השיערה או איך שלא קוראים לזה
ב. זה יצמח
ג. את יכולה להשתמש בשיטת השיערה או איך שלא קוראים לזה
יצמח יצמח, לא להיות בדרמה תוך חודשיים הן כבר במצב הקודם, תוך שלוש שבועות חודש כבר יש לך גבות. למה הקוסמטיקאית לא רצתה לקבל אותך..? מה הלוז איתה
יצמח זה כמו השערות ברגליים בבית החי לא משנה כמה שעווה מורידים השורש לייזר זה תמיד חוזר
אנונימית
מה קרה? תיהיה גבה אחת יפה ואחת בלי יופי לא קרה כלום מקסימום אפשר לנעוץ גבה מזוייפת ולהשאר אתה עד החתונה ואם בכלל תיהיה
~חמוץ מידי בשבילכם
~חמוץ מידי בשבילכם
שואל השאלה:
נולנול זה לא שהיא לא רצתה היא לא יכלה היה לה עומס .. אז אמרתי שאני אנסה לבד ..
תותיי תודה איזה חמודה אתת
נולנול זה לא שהיא לא רצתה היא לא יכלה היה לה עומס .. אז אמרתי שאני אנסה לבד ..
תותיי תודה איזה חמודה אתת
אנונימית
תודה יפה שליי
באותו הנושא: