3 תשובות
מאוורר הוא לא מייצר קור, הוא רק מוציא אוויר. את יכולה לפתוח את החלון זה בסדר אבל יהיה לך חם
שואל השאלה:
אם אני אהיה עם חלון סגור, יהיה לי יותר קל להתקרר?
אם אני אהיה עם חלון סגור, יהיה לי יותר קל להתקרר?
אנונימית
אני לא חושב שזה משנה
באותו הנושא: