4 תשובות
ראיתי פה תגובה של מישהי שהיא הסבירה וחשוב לי לומר שאני הייתי בבית ספר רגיל לגמרי ופשוט היה שם כיתה קטנה של חינוך מיוחד ואני הייתי בכיתה וזה פשוט לכאלה עם קשיי למידה ושיותר קשה להם וזה לא מגבלות נגיד לי לא היה שום מגבלה כאלו פשוט בעיקר הקטע הלימודי ולפעמים גם קשיים בקטע החברתי וכאלה אבל זה כמעט אותו הדבר כמו שהסברת על כיתה קטנה רגילה רק רוצה לומר
אנונימית
לרוב בכיתה קטנה זה אנשים אם פחות מוגבלת מי חינוך מיוחד זה יותר לקשוי בלמידה זה פחות שעות ופחות ילדים אבל בסופו של דבר יוצאים אם אותה בגרות כמו כולם
אני הייתי בבית ספר רגיל ופשוט היה בו כיתה קטנה והכיתה קטנה הזאתי הייתה חינוך מיוחד והיה שם יותר עזרות וקצת ילדים ונגיד היו מקצועות שהיו 2 מורות בכיתה ואת האמת שאני לא מכירה כיתה קטנה שהיא לא חינוך מיוחד אבל יכול להיות שיש
אנונימית
יש הבדל בכיתה קטנה לומדים רגיל אבל עם קצת תלמידים ועם חינוך מיוחד זה שעות פחות ועם קצת תלמידים והבנת
באותו הנושא: