4 תשובות
שואל השאלה:
באמת? אני מרגישה שאני אעשה צחוק מעצמי. אתם לא חייבים להגיד סתם כאילו בבקשה בבקשה תגידו את האמת
באמת? אני מרגישה שאני אעשה צחוק מעצמי. אתם לא חייבים להגיד סתם כאילו בבקשה בבקשה תגידו את האמת
אנונימית
זה לא גרוע,זה ממש ממש יפה
אני חושבת שזה מקסים אבל קצת מוגזם כי את קוראת את זה לכיתה שלך..
אם את חושבת שזה בסדר אז תקריאי ואל תדפקי חשבון
אם את חושבת שזה בסדר אז תקריאי ואל תדפקי חשבון
זה ממש יפה וגם הסברת את זה בצורה ממש טובה יש לך כתיבה יפה מאוד
באותו הנושא: