13 תשובות
כן כי לא אכפת לי מגובה
לא, כי זה נמוך מידי
לא זה נמוך מידי
כן מה אכפת לי אם אני אוהבת אותו והוא אוהבת אותי לעזאזעל הגובה
אנונימית
לא כי יש בינינו הבדל של 20 סמ הוא יראה כמו אח שלי הקטן
לא רואה את עצמי נמשכת לגבר שנמוך ממני ועוד בגובה הזה
וואלה לא יודעת
אני לא אמשך אליו כל כך מההתחלה אבל אתן לזה צ'אנס
לדייט אחד ..אראה אם הוא מעניין אותי אם יש לאן להתקדם
מראה לא קובע תמיד אבל הוא כן מאוד משמעותי
אני לא אמשך אליו כל כך מההתחלה אבל אתן לזה צ'אנס
לדייט אחד ..אראה אם הוא מעניין אותי אם יש לאן להתקדם
מראה לא קובע תמיד אבל הוא כן מאוד משמעותי
מסכימה עם התשובה השנייה, אבל אני לא יודעת כמה זה מטר 45 ביחס אליי
זה תלוי אם זה ממש יפריע לי אבל גובה בדרך כלל לא מפריע לי אז אם הוא יהיה ממש חמוד בעיניי אז אתן לו צאנס
להתראות אני הייתי הבן אדם האהוב עליכם ;)
זה תלוי אם זה ממש יפריע לי אבל גובה בדרך כלל לא מפריע לי אז אם הוא יהיה ממש חמוד בעיניי אז אתן לו צאנס
להתראות אני הייתי הבן אדם האהוב עליכם ;)
נראלי שכן? לא ממש אכפת לי מגובה, אם הוא בן אדם טוב והוא מוצא חן בעיניי, אני לא רואה סיבה לפסול רק בגלל גובה, זה סתם שטחי לדעתי.
מצטערת שאני אומרת את זה אבל לא:( תלוי כמה יש לי רגשות לבנאדם
לא
כי אני יחסית גבוהה ואני אישית לא אוהבת נמוכים מידי
כי אני יחסית גבוהה ואני אישית לא אוהבת נמוכים מידי
אם הוא יותר נמוך ממני אז לא
באותו הנושא: