95 תשובות
כי זה מחפיץ
כי אני אהפוך לחפץ
אני כן
כי אני רוצה שהגבר שלי יכבד אותי
כבוד זה דבר בסיסי
כבוד זה דבר בסיסי
כי זה לא יקרה
צריך מינימום כבוד לכל מערכת יחסים
צריך מינימום כבוד לכל מערכת יחסים
כי זו הדעה ההפוכה משלי ובנושא שעלול להשפיע על המערכת יחסים מאוד ועל המשך חיי.
כבוד בסיסי.. אני לא אצא עם מישהו שיהפוך אותי לחפץ כי אני אישה.
שואל השאלה:
הוא יפנק אתכן אבל יקנה לכן מה שתרצי
הוא יפנק אתכן אבל יקנה לכן מה שתרצי
אנונימי
שואל השאלה:
שתרצו**
שתרצו**
אנונימי
אני צוחקת בקול מהתמונה של השאלה
ובתכלס מהסיבה הפשוטה שאני לא אצא עם מישהו שמחפיץ אותי כמו שהיא אמרה^
ובתכלס מהסיבה הפשוטה שאני לא אצא עם מישהו שמחפיץ אותי כמו שהיא אמרה^
אבל ירד עליי? לא יכבד אותי ואת הדעות שלי? לא שווה אפילו לנשום לעברו
מה הקשר..? אני לא אצא עם מישהו כי הוא קונה לי דברים
כי יש לי בעיה רצינית עם הדעות הקדומות שלהם ואם אצא עם כזה זה יהיה מסע ויכוחים בלתי נפסק
אני כן
אבל תלוי עד כמה שוביניסט
למה שהיא תרצה לצאת עם מישהו שמוריד מהערך שלה?
זה די כמו שתשאל גיי למה הוא לא יצא עם הומופוב
מפחיד שלא ינעל אותי במטבח
שואל השאלה:
כי גבר שוביניסט זה אחד שיודע את מקומו ולא איזה סימפ
כי גבר שוביניסט זה אחד שיודע את מקומו ולא איזה סימפ
אנונימי
כי אני לא יוצאת עם אף אחד וגם לא באלי
כי אני לא רוצה שיהיה לי בן זוג עם דעות חשוכות ויחשוב שבגלל שאני בת אני צריכה להיות בריבוע מסוים ולעשות מה שאומרים לי
כי שוביניסטים חושבים שהם יותר טובים מנשים, הם חושבים שהם יכולים להחליט עלינו, הם חושבים שאנחנו שייכות להם. אני לא אצא עם מישהו שמחפיץ אותי וחושב שאני נחותה ממנו, לא תודה
כי אני רוצה לצאת עם מישהו שמכבד אותי?
כי אני לא רוצה להיות במטבח כל היום עם כל האהבה שלי לאכול
כי הוא יחשוב שאני שווה פחות, שאני נועדתי למטלות הבית, טיפול בילדים ולהכין לו ארוחות, והכל עם הכרת תודה של מזלג
אנונימית
למה שאנחנו נצא עם בחור שחושב שאנחנו חפץ? בחיים לא אצא עם בחור כזה, פוסלת ישר בלי לחשוב פעמיים.
אני כן הייתי יוצאת. תלוי עד כמה הוא שוביניסט
אני לא צריכה שיגידו לי מה לעשות
אני שונאת הכללות (במיוחד אם זה קשור אלי), אז יהיה לי קשה שהוא לא יראה אותי כמו שאני אלא יראה אותי כמו שהוא רואה בנות אחרות... בין אם זה בכוח הפיזי שלי ובין אם זה באינטיליגנציה ובחכמה שלי.
תשמע אם אתה שוביניסט אף בת נורמאלית לא תצא איתך למה שמישהי תצא אם מישהו כזה..
כי אני רוצה אחד שיאהב אותי בשביל מי שאני, ושוביניסט אף פעם לא באמת יראה אותי כמי שאני כי הוא יראה אותי כחלשה ושברירית ועוד שטויות.
בנוסף, אני חושבת שכל הרעיון של שובינזם הוא בכנות מטומטם, חסר הגיון כלומר (לא מקללת), ולא ארצה לצאת עם מישהו עם דעות כאלה, אני אחשוב שהוא בור (=חסר ידע, גם לא קללה)
בנוסף, אני חושבת שכל הרעיון של שובינזם הוא בכנות מטומטם, חסר הגיון כלומר (לא מקללת), ולא ארצה לצאת עם מישהו עם דעות כאלה, אני אחשוב שהוא בור (=חסר ידע, גם לא קללה)
כי הוא נוגד את העקרונות שלי ומה שאני מאמינה בו.
כי למה שאני אצא עם מישהו שמוריד מהערך שלי
אנונימית
כי הוא...תנחש.. שוביניסט
כי יש לי כבוד עצמי
אממ אולי כי אני מעריכה את עצמי?
למה שכן?
שונאת שוביניסטים!!!!
כאלה שחושבים שהגברים במעמד עליון מנשים
כאלה שחושבים שהגברים במעמד עליון מנשים
כי הוא ליטרלי יזלזל בי וכנראה שגם לא יכבד אותי ויתנהג אליי כאילו אני איזה בובה שלו
כי אני לא רוצה להיות החפץ או הכלבת מחמד שלו? אני רוצה שיכבד אותי ויתן לי להגשים חלומות ויעודד אותי כשאני מצליחה ולא יאמר לי משפט כמו "חלומות זה לגברים והחלום שלך זה לסיים את הכלים בכיור "
כי אני רוצה להרגיש שווה במערכת יחסים ולא שינהגו אליי כמו לחרא
הייתי יוצאת וזו אפילו העדפה אבל לא מישהו שמגדיר את עצמו שוביניסט אלא פשוט לא פמניסט.
כי פשוט לא
כי הוא יחשוב עלי כעל נמוכה בערך ממנו
כחפץ שאני צריכה רק לעמוד במטבח והוא השולט ולי אין מילה
(זה די ברור לדעתי למה לא
כחפץ שאני צריכה רק לעמוד במטבח והוא השולט ולי אין מילה
(זה די ברור לדעתי למה לא
כי מגיעות לי זכויות (?)
למה לי לצאת עם מישהו שהוא לא מכבד אותי?
מה אני החפץ שלו?
מה אני החפץ שלו?
מטבח זה לא מקום רע^^
כי אני לא אצא עם מישהו שחושב נגד העקרונות שלי, ועוד שהוא נגד משהו שהוא נושא רגיש וחשוב אצלי.
זה פשוט לא יקרה לא משנה כמה חמוד וכמה הוא נראה טוב.
אני פשוט לא יהיה שלמה איתו ולא ארגיש בנוח לידו. מה גם שזה לא ירגיש כאילו הוא מכבד אותי ואת היותי אישה .
זה פשוט לא יקרה לא משנה כמה חמוד וכמה הוא נראה טוב.
אני פשוט לא יהיה שלמה איתו ולא ארגיש בנוח לידו. מה גם שזה לא ירגיש כאילו הוא מכבד אותי ואת היותי אישה .
אהיה רק עם שוביניסט קיצוני, צריכה גבר לא ילדה
^ כשהוא יחליט עלייך כאילו את הכלבלב שלו את תצטרכי ילדה
תאמת כן. לא אכפת לי שהוא יתנהג אליי ככה כל עוד הוא בן אדם משכיל. כל עוד לפעמים יתן לי לצאת מהבית לעשות דברים. בקיצור אני נואשת לחבר
חד משמעית לא
חשוב ממש שהוא יכבד אותי אני לא חפץ
חשוב ממש שהוא יכבד אותי אני לא חפץ
אני אוהבת
כי אני לא חפץ, אני אצא איתו רק אם הוא לא יהיה שוביניסט מגעיל וכל החיים יחשוב שאני שייכת לו.
לא חושבת שאפסול כל עוד יש לו כבוד בסיסי כלפיי והוא לא קיצוני מידיי בדעות שלו
הריי מה שבאמת חשוב זה האופי שלו ואיך שהוא מתייחס אליי בתכלס
הריי מה שבאמת חשוב זה האופי שלו ואיך שהוא מתייחס אליי בתכלס
כי הוא לא יכבד אותי, יחפיץ אותי ולא יהיה בעד המון דברים שאני אעשה
מצחיק אותי שהתגובה הראשונה היתה "כי זה מחפיץ" ולא כי *הוא* מחפיץ...
את חושבת שלא מגיע להחפיץ אדם שמתייחס לנשים כחפץ?
התשובה בגוף השאלה-
למה שאצא עם מישהו שמוריד מהערך שלי?? למה שאמצא עם מישהו שמאמין שאני נחותה ממנו?? שאני צריכה רק לטפל בילדים כל היום ולבשל ולנקות?? למה שאהיה כנועה לאדם שאמור לאהוב אותי יותר מכל דבר אחר?
למה שאצא עם מישהו שמוריד מהערך שלי?? למה שאמצא עם מישהו שמאמין שאני נחותה ממנו?? שאני צריכה רק לטפל בילדים כל היום ולבשל ולנקות?? למה שאהיה כנועה לאדם שאמור לאהוב אותי יותר מכל דבר אחר?
זה לא העניין, אני מניחה שהיא עשתה את זה בטעות. איך הסקת שזה מה שאני מתכוונת?
אתה חושב שבגלל שאקבל כסף ותכשיטים ומתנות אני אצא עם שוביניסט??
בשביל זה יש דאדי, לא צריך מערכת יחסים לזה.
(לא, אין לי דאדי אישיוז, זה רק בשביל להסביר את המצב)
בשביל זה יש דאדי, לא צריך מערכת יחסים לזה.
(לא, אין לי דאדי אישיוז, זה רק בשביל להסביר את המצב)
דווקא כן אצא, וגם זה מה שאעדיף טיפה.
חבר שלי די שוביניסט ואני סבבה עם זה, יש ביננו כבוד והכול.
ולאלה שענו בגלל שהן לא רוצות להתחפצן-מה הקשר? שוביניסט הוא אדם שמאמין בתפקידים מסורתיים יותר, לא אדם בלי כבוד שמחפיץ אותך. מישהו שיודע שהוא שוביניסט הוא לא שוביניסט באמת.
ובגבול הטעם הטוב כן? יש דברים שגם אני לא אסכים להם
חבר שלי די שוביניסט ואני סבבה עם זה, יש ביננו כבוד והכול.
ולאלה שענו בגלל שהן לא רוצות להתחפצן-מה הקשר? שוביניסט הוא אדם שמאמין בתפקידים מסורתיים יותר, לא אדם בלי כבוד שמחפיץ אותך. מישהו שיודע שהוא שוביניסט הוא לא שוביניסט באמת.
ובגבול הטעם הטוב כן? יש דברים שגם אני לא אסכים להם
אני יודעת שהיא כתבה את זה בטעות אבל הטעות שלה צודקת :)
שוביניזם זה אמונה לפיה יש מין עליון, יש שוביניזם נשי ושוביניזם גברי, מה שתיארת זה משהו אחר, גם אבא שלי ככה, אבל יש הבדל בין שוביניזם לבין תפקידים לכל מין^
אם בת חשודה ברצח היא בעצם חפץ חשוד? חחח
הכול בצחוק בנות חחח
הכול בצחוק בנות חחח
אנונימי
ת'אמת שזה גרם לי לגחך^
בקשר למה שכתבת יקנה לך מה שתרצי חיים שלי אני לא עם מישהו בגלל המתנות אני עם מישהו בגלל הקשר בינינו ואני לא יהיה עם מישהו שמבחינתו אני חפץ ולא מכבד אותי שמבחינתי כבוד זה המינימום בקשר
עריכה: בוכה אני נשמעת פה פרחה רצח חחח
עריכה: בוכה אני נשמעת פה פרחה רצח חחח
כי זה בן אדם שמזלזל בי ובמין שלי.
כבוד זה דבר בסיסי ואם את זה אין אז אין סיכוי לשום מערכת יחסים
כבוד זה דבר בסיסי ואם את זה אין אז אין סיכוי לשום מערכת יחסים
אנונימית
השאלה היא למה שתצאו עם שובינסט
והתשובה היא, אין סיבה כי אתן לא.
אני מקווה לפחות...
והתשובה היא, אין סיבה כי אתן לא.
אני מקווה לפחות...
בן סטרייט, למה לא תשכב עם בן?
ולוותר על החיים שלי ועל החופש שלי ? לא תודה .
אין לי בעיה אבל עד גבול מסויים
יש רמות לשוביניזם.
יהיה לי קשה עם מישהו שהדעות של חבר שלו יהיו חשובות ונכונות יותר מהדעות שלי רק כי אני בחורה. בתור אחת שהיא דעתנית ופלפלית לא קטנה אני רוצה ודורשת את המקום שלי לדבר. וגם שיתייחסו ברצינות למה שאני אומרת בין אם מסכימים איתי או לא.
בשלב כלשהו אני ארצה להתפתח ולהרוויח את הכסף שלי לבד ולא להיות תלויה במישהו.
יהיה לי קשה עם מישהו שהדעות של חבר שלו יהיו חשובות ונכונות יותר מהדעות שלי רק כי אני בחורה. בתור אחת שהיא דעתנית ופלפלית לא קטנה אני רוצה ודורשת את המקום שלי לדבר. וגם שיתייחסו ברצינות למה שאני אומרת בין אם מסכימים איתי או לא.
בשלב כלשהו אני ארצה להתפתח ולהרוויח את הכסף שלי לבד ולא להיות תלויה במישהו.
כי למה לי לצאת עם גבר שלא מכבד את בזכויות שלי כבן אדם
אני רוצה שחבר שלי יראה אותי במידה שווה ולא יחשוב שאני פחות טובה
זה שהיא אישה לא אומר שצריך להתנהג אליה בחוסר כבוד ובזלזול אני לא בעד שום דעה של בנות לא משחקות כדורגל או בנות למטבח או גם ההפך.. אני לא חושבת שיש מישהי שתרצה להיות עם שובינסט ולא בקטע רע אבל שובינזם זה די נגד בנות אז...
כי אני מצפה לכבוד במערכת יחסים
לא
למה שאני אצא עם מישהו שיחפיץ אותי
זה מגעיל ואני לא מאחלת לאף אחת להיות בזוגיות כזו
זה מגעיל ואני לא מאחלת לאף אחת להיות בזוגיות כזו
למה שאני יצא עם מישהו שחושב שאני חפץ אמא שלו חפץ
תאמת? זה מושך אותי אבל אם הוא כאילו שוביניסט כאילו ממש בהגזמה ומתייחס אליי כאילו אני שפחה שלו וכל מה שאני שווה זה סקס ולטפל בילדים אז אמא שלו זו*ה
אנונימית
אני לא אצא עם מישהו שרציני בכל הקטע של לנשים אין זכויות ויגיד לי להישאר בבית עם הילדים או שאני אנקה ויבשל כל היום זה מקטין מחפיץ ומרגיש שאתה מאבד את העצמאות ומשפיל אותך בנוסף להכל אם הייתי רוצה לחיות ככה הייתי הולכת לגור עם גואל רצון
אתה צוחק נכון? שוביניזם זה יותר מסתם בדיחות של נשים למטבח. תחקור על זה קצת ותבין למה אף אחד לא יצא עם גבר שוביניסט.
כי הוא שביניסט
לא
כי אני לא יכולה לנהל שיחה עם בנאדם כזה בלי שיעבור לי בראש "אויש נו..." וגם כי אני לא מסכימה עם זה
כי אני לא יכולה לנהל שיחה עם בנאדם כזה בלי שיעבור לי בראש "אויש נו..." וגם כי אני לא מסכימה עם זה
אני לא רוצה להיות עם מישהו שלא מכבד אותי (:
גייז למה לא תצאו עם הומופוב?
מה זאת השאלה המטומטמת הזאת
מה זאת השאלה המטומטמת הזאת
למה שאני כן ארצה
הוא יהפוך אותי לשפחה שלו
הוא יהפוך אותי לשפחה שלו
וואוו מישהו פה לא מבין איך החיים עובדים
למה שמישהי תרמה לצאת עם מישהו שלא מקיר בערך שלה
עשיתי את הטעות הזו חשבתי שהוא סתם צוחק בהתחלה ופשוט זה המשיך לזה של למה את מדברת עם בנים, למה את יוצאת, למה לבשת את החולצה הזאת, המכנס הזה חשוף ממש, והוא השתמש בזה של גוף של אישה זה מקדש וצריך לכבד אותו ושבנות שהולכות עם קצר שלא יתפלאו שהן נאנסות... יצאנו חודשיים בערך לא כלכך שמתי עליו לגבי הלבוש אבל כשהוא אמר את מה שהוא אמר על האונס זה נגמר.
גם שנה הבאה אני אמורה להתגייס והייתה לי אופציה להוציא פטור והוא היה זורק לי מלא היערות להוציא את הפטור הזה, שבנות לא צריכות להיות קרביות ובכלל חיילות, שהמדי א צמודים ובנים יסתכלו עליי ועוד מלא דברים בסגנון
ילד זין
"כהי עור, למה לא תצאו עם גזענים?"
אותה התשובה.
אותה התשובה.
"כהי עור, למה לא תצאו עם גזענים?"
אותה התשובה.
אותה התשובה.
באותו הנושא: