4 תשובות
תנסי להיות מעורבת, תיגשי לאנשים נחמדים ותהיי נחמדה אליהם, תיזמי פגישות.
אני בטוחה שתצליחי :)
לבוא לילדים ולומר להם "אנחנו חברים שתוק" סתם סתם תבואי דברי איתם וזה
גם אני ככה פשוט תנסי להיות נחמדה כזאת ותמיד לצאת ולטייל איתם ותידחפי לכל שיחה אפילו שתרגישי קצת לא בנוח והבנות האלה שאת בכלל לא בקשר איתם תראי להם חיוך ותדברי איתם אפילו שזה קשה
מה שאישה רעה אמרה ^^
באותו הנושא: