17 תשובות
תחליפי פסיכיאטרית דבר ראשון, וכל האנשים האלה תעיפי מהחיים כי הם לא שווים אותך
שואל השאלה:
זה כל מי שאני מכירה!
סבא סבתא אמא אבא בני דודים! והיה אחות וחבר שלה
אנונימית
הפסיכיאטרית שלך? אני ממליצה לך להחליף פסיכיאטרית.
בכל מקרה, פשוט תתעלמי מהם- הם עושים את זה נטו כי הם מנסים לפגוע בך.
שואל השאלה:
למה אבל?למה דווקא אותי לפגוע מכל המשפחה?
אנונימית
אז עם זה זה בעייתי לפעמים כי זאת משפחה..אני לא מדברת עם המשפחה שלי ממש בגלל זה...אני שמה גבול..נגיד עם אמא שלי אני לא נכנסת לשיחות..אומרת שלום וזהו כי אני יודעת לאן זה ילך אם אני אתקרב אליה וככה אני לגבי כל המשפחה שלי אז אם את חושבת שזה יעזור לך את יכולה לנסות
שואל השאלה:
אבל הם מכחישים מה לעשות ליהעלם וזהו?
זה גם חברה שלי שמעתי וגם מהכיתה וגם כמעט כל איש שאני מכירה.
אנונימית
זה לא את זה הם...אנשים שמנסים לפגוע הם אלה שלא בסדר אז אל תאשימי את עצמך
גם המשפחה של מכחישה אני פשוט ויתרתי על לנסות להוכיח שהם לא בסדר הם בשלהם אני בשלי
שואל השאלה:
כנראה אני לא שווה. אם זה כולם. נכון?
אנונימית
מה פתאום זה לא קשור אליך...משפחה אי אפשר לבחור ולפעמים זה לרעה...אבל זה ממש לא קשור אליך ..יש להם בעיות וקשיים ובמקום לפרוק הכל בצורה בריאה הם פוגעים בך
שואל השאלה:
אבל זה גם אנשים מבחוץ! למה?

למה דווקא בי הם פוגעים? כתוב לי על המצח לפגוע בי?
למה דווקא אני הקורבן.

למה אנשים שככל הנראה הכי אוהבים אותי דורכים עלי. והם כנראה לא אוהבים אותי
אנונימית
זה לא קשור אליך...יכול להיות שהם מקנאים בך..ילדים זה עם רע ומקינאה הם יכולים לעשות הרבה דברים רעים...אבל זה אף פעם לא קשור אליך את לא אשמה
שואל השאלה:
זה גם בנים. וזה גם מבוגרים. איך הם מקנאים בי? גם מבוגרים עכשיו מקנאים בי אולי?
מה את חושבת?
הם לא מקנאים הם שונאים אותי נראלי!
אנונימית
תתרחקי מאנשים שפוגעים בך הכי טוב
שואל השאלה:
אבל הם כל המשפחה שלי איך אתרחק? יש לך עצות?
אנונימית
תצמצמי את השיח שלך איתם כמה שפחות לדבר איתם...להשתדל לא להיות בבית הרבה אם את יכולה...אם את רוצה את יכולה לשתף יועצת אולי היא תעזור לך (אם היועצת שלך טובה)..יש יועצות ממש חרא אבל אולי יש לך אחלה יועצת
שואל השאלה:
תקשיבי אמרתי לך שגם הפסיכיאטרית שלי מתנהגת אלי בריכולים וכאלה חרא
אז אין לי יועצת. מה לעשות אז?
אנונימית