6 תשובות
את לא חייבת לשתף אף אחד
אבל לדעתי כדאי שתשתפי אותן כי אכפת להן ממך והן רוצות לעזור לך
אבל לדעתי כדאי שתשתפי אותן כי אכפת להן ממך והן רוצות לעזור לך
שואל השאלה:
אני יודעת שאכפת להן ממני אבל אני עוד לא בשלב הזה שאני מוכנה לשתף והן פשוט מכריחות אותי וגורמות לי להרגיש יותר רע עם עצמי..
אני יודעת שאכפת להן ממני אבל אני עוד לא בשלב הזה שאני מוכנה לשתף והן פשוט מכריחות אותי וגורמות לי להרגיש יותר רע עם עצמי..
אנונימית
תנסי להסביר להן שאת פשוט לא יכולה
שואל השאלה:
ניסיתי כבר, כתבתי שאני לא מוכנה ושאני לא מרגישה בנוח ויש זה הגיע ל"אז החברות שלנו לא שווה כלום" ואחת אפילו ניתקה קשר..
ניסיתי כבר, כתבתי שאני לא מוכנה ושאני לא מרגישה בנוח ויש זה הגיע ל"אז החברות שלנו לא שווה כלום" ואחת אפילו ניתקה קשר..
אנונימית
אני חושבת שעדיף לך לשתף מישהו זה יקל עלייך ויעזור לך תספרי להן אם לא אכפת לך לספר
לדעתי את צריכה לסמוך עליהן ולדבר איתן ולשתף אותן עם הן חשובות לך
באותו הנושא: