7 תשובות
זה עצוב
נראלי שהגיוני
שואל השאלה:
למה עצוב?^
אנונימית
כי זה סטיפס
בעקרון סטיפס זה מקום לפרוק אבל אם יד לך בעיות איתו עדיף שתפתחי את זה מולו
שואל השאלה:
זה כאילו המקום שאני בורחת אליו מתחילת הקשר כדי להתייעץ ולשתף זה יכול לדפוק אותי באיזושהי צורה?
אנונימית
לא אחותי גם שאני רבה עם חבר שלי אני רצה לספר פה לכולם ולשתף. במיוחד אם אני יוצאת הצודקת בריב והאנשים פה מגיבים פה לטובתי זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי ולהבין שלא סתם עמדתי על העקרונות שלי
אני לא חושבת שזה דופק כלום זה כמו שתלכי ותספרי לאמא שלך והיא תיתן לך חוות דעת גם לטוב וגם לרע. ככה בול האנשים פה רק שאת לא מכירה אותם
אנונימית