4 תשובות
לגמרי
כןכן מסכימה
אם את רואה בסטיפס כמקום מפלט אז בוודאי
חד משמעית לא, לא לי לפחות.
במקום מפלט שלך את אמורה להיות מסוגלת להגיד הכל בלי להרגיש נבגדת; פה המצב לא ככה. מעבר לחילוקי הדעות שיש כל הזמן בין משתמשים, משטרת הסייבר מקושרת לאתר ועוקבת אחרי תגיות מסוימות - ככה שאין לנו באמת יכולת לכתוב מה שעל ליבנו בלי להרגיש חסומים.
במקום מפלט שלך את אמורה להיות מסוגלת להגיד הכל בלי להרגיש נבגדת; פה המצב לא ככה. מעבר לחילוקי הדעות שיש כל הזמן בין משתמשים, משטרת הסייבר מקושרת לאתר ועוקבת אחרי תגיות מסוימות - ככה שאין לנו באמת יכולת לכתוב מה שעל ליבנו בלי להרגיש חסומים.
באותו הנושא: