התחברות הרשמה

אני צריכה עזרה (מי שמבין באייפון וכאלה)

סיפור ארוך ומוזר אבל תזרמו איתי
כשעשיתי את ההגדרות של הטלפון שלי זה היה איזה שבוע לפני שהייתי בת 14 רשמית אז היה צריך להכניס אפוטרופוס אז הכנסנו את אחותי הגדולה שהיא בת 21 ועכשיו היא כאילו האפוטרופוסית שלי עד גיל 18 מה שאומר שהיא יכולה לעשות לי זמן מסך מתי שמתחשק לה ועוד כל מני דברים למרות שכבר עברתי את גיל 14
לא משנה בקיצור יש סיסמה עם 4 ספרות שצריך להכניס אם אני רוצה לבטל את זה ואין לי מושג מה היא יש דרך לעקוף את זה איכשהו? היא נתנה לי רמז רק שזה סוף של מספר טלפון של איזה חברה שלה שהייתה איתה בכיתה ח אבל אין סיכוי שאני אעלה על זה וגם בין כל ניסיון של הכנסת סיסמה יש 5 דקות ואז 15 ואז 30

ניסיתי בהגדרות לשנות את התאריך לידה שלי ועוד כל מני דברים אבל להכל צריך את הסיסמה הזאת
15 באוגוסט 2021, 00:42
iphoneחשבוןAppleאייפוןiOS    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
צריכה את עזרתכם ( למי שמבין באייפון)
מי כאן מבין באייפון? אני צריכה עזרה דחוף
מי שמבין באייפונים ועיצב את האייפון שלו בעזרת הגירסא iOS14 אני צריכה עזרה
אני צריכה עזרהה מי שמבין באייפון שיכנס
למי שמבין באייפון אני צריכה עזרה
מי שמבין באייפון אני צריכה עזרה
אני צריכה דחוף עזרה מישהו שמבין במשטרה או בדוחוץ על רעש וכאלה פליז אני בלחץ רצח..
עזרה ממש דחוףף- כאלה שמבינים באייפון
אנשים עם אייפון או כאלה שמבינים צריכה את עזרתכם
אני ממש חייבת עזרה מי שמבין באייקלאוד באייפון...
דחוף עזרה בבקשה למי שמבין באייפון