סיפור ארוך ומוזר אבל תזרמו איתי כשעשיתי את ההגדרות של הטלפון שלי זה היה איזה שבוע לפני שהייתי בת 14 רשמית אז היה צריך להכניס אפוטרופוס אז הכנסנו את אחותי הגדולה שהיא בת 21 ועכשיו היא כאילו האפוטרופוסית שלי עד גיל 18 מה שאומר שהיא יכולה לעשות לי זמן מסך מתי שמתחשק לה ועוד כל מני דברים למרות שכבר עברתי את גיל 14 לא משנה בקיצור יש סיסמה עם 4 ספרות שצריך להכניס אם אני רוצה לבטל את זה ואין לי מושג מה היא יש דרך לעקוף את זה איכשהו? היא נתנה לי רמז רק שזה סוף של מספר טלפון של איזה חברה שלה שהייתה איתה בכיתה ח אבל אין סיכוי שאני אעלה על זה וגם בין כל ניסיון של הכנסת סיסמה יש 5 דקות ואז 15 ואז 30
ניסיתי בהגדרות לשנות את התאריך לידה שלי ועוד כל מני דברים אבל להכל צריך את הסיסמה הזאת