7 תשובות
תעשי רק מה שאת אוהבת.
לדעתי זה מבגר אותך יותר אבל אם את אוהבת בסדר
אני פחות אוהבת אבל תעשי מה שאת אוהבת עושה לך טוב
לדעתי כן
צריך לשים כזה רק לאירועים ומסיבות
צריך לשים כזה רק לאירועים ומסיבות
אני לא אוהבת את הצבע אבל מה שבא לך...
לא מוגזם ,
זה בסדר זה טבעי שגם בנות יתחילו ככה להתאפר בגיל הזה
אני התחלתי להתאפר בגיל 12..
אבל לפי דעתי זה לא מוגזם , תעשי מה שאת אוהבת
זה בסדר זה טבעי שגם בנות יתחילו ככה להתאפר בגיל הזה
אני התחלתי להתאפר בגיל 12..
אבל לפי דעתי זה לא מוגזם , תעשי מה שאת אוהבת
לא מוגזם בכלל, תעשי מה שאת אוהבת
באותו הנושא: