5 תשובות
זה לא צריך להיות מקום אחרון
אבל גם לא ראשון
תמצאי את האיזון
אבל גם לא ראשון
תמצאי את האיזון
אל תקשיבי להם, תעשי מה שאת אוהבת
שואל השאלה:
אני מרגישה שיש לי כישרון מבוזבז בכתיבה :(
למרות שאת מי אני מאשימה. זה כל כך קשה לחשוף את מה שאני כותבת.
אני מרגישה שיש לי כישרון מבוזבז בכתיבה :(
למרות שאת מי אני מאשימה. זה כל כך קשה לחשוף את מה שאני כותבת.
אנונימית
נכון
אבל אולי עם הזמן תתחילי לחשוף בצעדים קטנים
בהתחלה קטע קטן בסטיפס
אחכ קטע אחר מול חברה או שתיים
אולי משהו גם מול ההורים
תעשי את זה כשתרגישי שאת רוצה ומוכנה לחשוף את זה
אבל אולי עם הזמן תתחילי לחשוף בצעדים קטנים
בהתחלה קטע קטן בסטיפס
אחכ קטע אחר מול חברה או שתיים
אולי משהו גם מול ההורים
תעשי את זה כשתרגישי שאת רוצה ומוכנה לחשוף את זה
גם לי היה קשה כי לך זמן זה בסוף יקרה וגם תדעי להעז
באותו הנושא: