3 תשובות
וואי זה ממש לא בסדר,זה כל כך אנוכי.
תסבירי לה שיש לזה השלכות לגבי אנשים אחרים ושהיא מסכנת את כולם.
אני בטוחה שהיא תבין,
תסבירי לה שיש לזה השלכות לגבי אנשים אחרים ושהיא מסכנת את כולם.
אני בטוחה שהיא תבין,
בואנה איזה חצופה אלוקים. אנשים כאלה יבינו רק עם מישהו קרוב אליהם ימות. אגואיסטים
אנונימית
תאמרי לה שזה לא בסדר,תסבירי לה שאם היא חולה בקורונה והיא יוצאת אנשים יכולים להידבק וחס וחלילה למות מזה וזה לא בסדר מה שהיא עושה במיוחד כשהתחלואה ממש עלתה בחודשיים האחרונות.
באותו הנושא: