4 תשובות
גם איבדת את חוש הריח/טעם?
תתקשרי למשרד הבריאות תגידי שיש לך תסמינים וייתנו לך לעשות בדיקה
אנונימית
שואל השאלה:
ריח אף פעם לא היה לי אבל טעם יש לי
ריח אף פעם לא היה לי אבל טעם יש לי
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה שהם לא נותנים.. הם יתנו לי אם יש לי רק חלק ולא את כל התסמינים? יש לי כאבי ראש, צינון, חולשה קוצר נשימה ושיעוליל לפעמים
אמא שלי אמרה שהם לא נותנים.. הם יתנו לי אם יש לי רק חלק ולא את כל התסמינים? יש לי כאבי ראש, צינון, חולשה קוצר נשימה ושיעוליל לפעמים
אנונימית
באותו הנושא: