4 תשובות
גם איבדת את חוש הריח/טעם?
תתקשרי למשרד הבריאות תגידי שיש לך תסמינים וייתנו לך לעשות בדיקה
אנונימית
שואל השאלה:
ריח אף פעם לא היה לי אבל טעם יש לי
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה שהם לא נותנים.. הם יתנו לי אם יש לי רק חלק ולא את כל התסמינים? יש לי כאבי ראש, צינון, חולשה קוצר נשימה ושיעוליל לפעמים
אנונימית