4 תשובות
נו ברור שזה מה שיקרה
את דפקת לעצמך את פעילות המעי
את מבינה שכדי להרזות, *צריך* לאכול
ברגע שאת מרעיבה את עצמך ועוד בכוונה, את מעיטה את חילוף החומרים במעיים שלך ואז ברגע שתאכלי רגיל, תעלי הכל.
כל הדיאטות המהירות האלה שאת לא אוכלת כלום זה "תיקון מהיר", אחר כך מעלים הכל ואז גם דופקים את ההרזיה להמשך כי אז גם כשתאכלי בריא ותתאמני, לא תצליחי להרזות.
אני באמת לא מבינה, בנות צריכות להבין שגם כל הדוגמניות האלה בטיקטוק ואינסטגרם *אוכלות*, הן לא מרעיבות את עצמן, אפילו תראי סרטונים של "מה אני אוכלת ביום", הן לא מרעיבות את עצמן אז למה את מרעיבה את עצמך?
את דפקת לעצמך את פעילות המעי
את מבינה שכדי להרזות, *צריך* לאכול
ברגע שאת מרעיבה את עצמך ועוד בכוונה, את מעיטה את חילוף החומרים במעיים שלך ואז ברגע שתאכלי רגיל, תעלי הכל.
כל הדיאטות המהירות האלה שאת לא אוכלת כלום זה "תיקון מהיר", אחר כך מעלים הכל ואז גם דופקים את ההרזיה להמשך כי אז גם כשתאכלי בריא ותתאמני, לא תצליחי להרזות.
אני באמת לא מבינה, בנות צריכות להבין שגם כל הדוגמניות האלה בטיקטוק ואינסטגרם *אוכלות*, הן לא מרעיבות את עצמן, אפילו תראי סרטונים של "מה אני אוכלת ביום", הן לא מרעיבות את עצמן אז למה את מרעיבה את עצמך?
אנונימית
ככה זה עובד, לכן להרעיב את עצמך זו לא הדרך.
את לא אוכלת ולא אוכלת ולא אוכלת, ואז בסוף את נשברת ועולה אפילו כפול ממה שירדת.
את לא אוכלת ולא אוכלת ולא אוכלת, ואז בסוף את נשברת ועולה אפילו כפול ממה שירדת.
"גוועת ברעב" בכוונה כאילו?
תקשיבי אם את מרגישה שאת רוצה להרזות , יש דרך ..
אני לא אומרת שיש לך חס וחלילה אבל לי היו הפרעות אכילה קשות ולקח לי המון זמן עד שיצאתי מזה והייתי מרעיבה את עצמי וכל ביס הכי קטן הייתי מקיאה וזה היה סיוט . עדיף לך ללכת בדרך הנכונה כי הדרך שבה אני הלכתי רק משמינה ומחמירה
אני לא אומרת שיש לך חס וחלילה אבל לי היו הפרעות אכילה קשות ולקח לי המון זמן עד שיצאתי מזה והייתי מרעיבה את עצמי וכל ביס הכי קטן הייתי מקיאה וזה היה סיוט . עדיף לך ללכת בדרך הנכונה כי הדרך שבה אני הלכתי רק משמינה ומחמירה
אנונימית
באותו הנושא: