3 תשובות
לא בהכרח. כשאת קמה תשטפי פנים עם מים קרים, תשתי קפה וזה יעיר אותך
בדרך כלל אם אני ישנה מאוחר יחסית לשעה שאני צריכה לקום בה אני פשוט שותה קפה בבוקר וזה מסדר לי את כל היום במקסימום אני הולכת לישון צהריים גם כדי להשלים שעות שינה
לא בהכרח קומי תשטפי פנים עם מים קרים תשתי איזה קפה טוב ותתעוררי למשך היום
באותו הנושא: