4 תשובות
פסיכולוג וכדורים
תשחררו מהפחד. מה הוא יעזור? אם תפחדי זה לא יקרה? תחיי את הרגע, תעסיקי את המחשבות במשהו אחר.
אף אחד לא יותר מוצלח, כי אף אחד לא כמו השני. יש משהו שאת פחות טובה, ויש משהו שאת יותר.
זה בסדר להרגיש ככה את בן אדם , תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים, למצוא תחביבים,לקרוא ,לכתוב, לצייר,לראות סרטים, לשמוע שירים,לשחק,אם קשה לך ממליצה ללכת לרופאת משפחה שתפנה אותך לפסיכיאטר ומשם לפסיכולוג 3>
את תמיד יכולה לפנות בפרטי
פסיכולוג ועבודה עצמית
תשתפי אנשים אל תשאירי את זה בלב