11 תשובות
סטיגמות
או סתם אנשים מתעצבנים מזה שהם רמאים בטאקי
אנונימי
אנשים לא קבעו שזה מכוער, פשוט המציאו סטיגמות מטומטמות. אבל זה לא רק לגבי שיער גינגי, יש הרבה סטיגמות מפגרות על כמעט כל צבע שיער.
שיער גינגי זה השיער הכי מיוחד ויפה שיש בעיניי, לא להתייחס לאנשים חסרי שכל!
שואל השאלה:
אני מרגישה פשוט כל כך חסרת ביטחון לגביו בא לי לצבוע אותו אני באמת לא מבינה למה אנשים קבעו שזה משהו מכוער
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד כאילו באים לי ביציאות של איכ את גינגית או איכ את מסריחה בגשם וכל מיני כאלה
אנונימית
לא בטוח אבל, יכול להיות כי בדרך כלל אנשים בעל שיער ג'ינג'י צבע עורם נוטה להיות בהיר מאשר אחרים ובנוסף על כך יש להם הרבה נמשים ויכול להיות שזה לא היה נחשב לסמל יופי בתקופה מסויימת בעבר והסטיגמה הזאת נשארה עד היום.
שואל השאלה:
ולא תגידו אני בכיתה ו אני אשכרה כיתה יא וזה ממשיך
אנונימית
תתעלמי רוב הילדים בגיל הזה ילדותיים... את תמצאי אנשים שאכפת להם מהאופי שלך ולא מאיך את נראת
לא חושבת שכולם אומרים את זה בעיניי זה מאוד יפהה בכל אופן
סטיגמות
כמו שבלונדיניות מטומטמות
מה דווקא זה נחשב ממש יפה