13 תשובות
הלוואי עליי שיער גינגי
זה הכי יפה ומיוחד.
ממש לא
תלוי למי ואיזה גוון ואיזה סוג שיער יש לה..
אני אישית לא מתחברת לשיער גינגי
תלוי למי, אבל לרוב זה מהמם
כתום אני פחות מתחברת יותר אוהבת כזה גינגי אדמדם כמו של בת הים הקטנה נגיד, וגם נגיד גינגי כתום ממש לא יפה עם שיער חלק רק עם מתולתל או גלי לטעמי
לא, זה מהמם
בדרךך כלל זה יפהה
אנונימית
זה מושלם
לדעתי זה ממש מיוחד ויפה