26 תשובות
הדברים היחידים שאפשר לדעת הם הגיל, המספר ימים שבהם הייתי מחוברת איי פעם , מספר הפרחים שקיבלת, השאלות והתשובות, לא איזה והביו
בפול אנד בר יש גינס ממש יפה מומ נראלי שקוראים לזה יושב מושלם ב120
כמעט כל גינס באמריקן איגל וטייץ לא יודעץת
בפול אנד בר יש גינס ממש יפה מומ נראלי שקוראים לזה יושב מושלם ב120
כמעט כל גינס באמריקן איגל וטייץ לא יודעץת
שואל השאלה:
תנקס
תנקס
טייץ יש מהממים ואיכותיים בהודיז ופוקס
בעיקר בהודיז
ברשקה
פול אנד בר
פול אנד בר
אני קונה ג'ינסים רק מאמירקן איגל והמחירים שלהם יחסית יקרים 200 שח לג'ינס משהו כזה אבל הם גם הכי טובים!!
וטייצים אני קונה רק מהודיס ולהם יש בדרך כלל מבצע של נגיד 3 ב-100 שח ויש להם את הטייצים הכי מושלמים שיש
וטייצים אני קונה רק מהודיס ולהם יש בדרך כלל מבצע של נגיד 3 ב-100 שח ויש להם את הטייצים הכי מושלמים שיש
טייצים יפים יש בנייק
טייצים אני אישית קונה רק בנייק ויש להם גם בד מושלם.
וג'ינסים מפול אנד בר, h&m, רנואר ואמריקן איגל.
וג'ינסים מפול אנד בר, h&m, רנואר ואמריקן איגל.
אנונימית
אם בא לך גינסים ממש איכותיים וטובים אז ממליצה על diesel
וטייצים של אדידס ,נייק, אנדר ארמור
מושלמים .
וטייצים של אדידס ,נייק, אנדר ארמור
מושלמים .
או replay ^
העמוד שלך לא אנונימי כל מה שאני יכולה לראות זה את הגיל שלך, 15
ואת יכולה לקנות בפול אנד בייר
ואת יכולה לקנות בפול אנד בייר
ג'ינסים מקסטרו, הם ממש איכותיים ויפים
וטייצים מהודיס, יש שם מבחר גדול של טייצים והרוב ממש יפים
וטייצים מהודיס, יש שם מבחר גדול של טייצים והרוב ממש יפים
סטרדיווריוס
ברשקה
פול אנד בר
עדיקה
nike
tfs
h&m
stradivarius
american eagle (לפעמים)
אלה החנויות שאני קונה בהן בדרך כלל והכי אוהבת
פול אנד בר
עדיקה
nike
tfs
h&m
stradivarius
american eagle (לפעמים)
אלה החנויות שאני קונה בהן בדרך כלל והכי אוהבת
שואל השאלה:
אפשר לראות את הטלפון ואיך קוראים לי במציאות?
אפשר לראות את הטלפון ואיך קוראים לי במציאות?
אורבניקה אמריקן איגל קסטרו
אי אפשר לראות את מספר הטלפון
לא שואלת השאלה, אי אפשר לדעת עלייך שום דבר.
המספר טלפון שהכנסת והפרטים האחרים עלייך,
רק מערכת סטיפס יכולים לראות.
המספר טלפון שהכנסת והפרטים האחרים עלייך,
רק מערכת סטיפס יכולים לראות.
לא אי אפשר לדעת אם לא תכתבי לאנשים וזה גם אבור לפני החוקים של האתר חח הם לא מודעים לכלום הרבה אנשים עוברים לוואצאפ אינסט דיסקורס ואילו פתחו קבוצות של חברים מסטיפס אבל הם עדיין אוסרים
יש גינסים שיושבים מושלם על חברות שלי ועלי זוועה כל אחת יש גינס שיותר יפה לה ופחות אז אי אפשר כל כך להמליץ
אבל בכל זאת אני אגיד לך שהגינס האהוב עלי מ-zara
אבל בכל זאת אני אגיד לך שהגינס האהוב עלי מ-zara
קסטרו
גינסים של רנואר פשוט יושבים מושלם.
מחירים נוחים ותמיד יש להם מבצעים שווים אז כדאי לעקוב
טייצים שהם בעיקר דרייפיט ולא כותנה יושבים ממש טוב
בשניהם אני ממליצה על גזרה גבוהה לדעתי זה יושב הכי מחמיא
מחירים נוחים ותמיד יש להם מבצעים שווים אז כדאי לעקוב
טייצים שהם בעיקר דרייפיט ולא כותנה יושבים ממש טוב
בשניהם אני ממליצה על גזרה גבוהה לדעתי זה יושב הכי מחמיא
רואים שם thebitch12
אפשר לעשות מאנונימי שנכנסת לשאלה יש למעלה בצד ימין ליד השלח או משהו כזה בהתחלה סימן של חץ באפור תלחצי וכתוב אנונימית וגם על זה תלחצי
ורואים פרטים רק כמה ימים את פעילה נקודות אמינות גיל כמה שאלות שאלת וכמה תשובות קיבלת
לשאלה השנייה
twenty for seven ורנואר
יש שם גינסים מושלמים (עליי זה יושב ממש יפה במידה 32 כי אני קטנה יחסית) אבל זה מושלם בטירוףף .
תנסי להסתכל שם
גינס מרנואר- 80 שח
tfs- 60
אבל זה עודפים
אפשר לעשות מאנונימי שנכנסת לשאלה יש למעלה בצד ימין ליד השלח או משהו כזה בהתחלה סימן של חץ באפור תלחצי וכתוב אנונימית וגם על זה תלחצי
ורואים פרטים רק כמה ימים את פעילה נקודות אמינות גיל כמה שאלות שאלת וכמה תשובות קיבלת
לשאלה השנייה
twenty for seven ורנואר
יש שם גינסים מושלמים (עליי זה יושב ממש יפה במידה 32 כי אני קטנה יחסית) אבל זה מושלם בטירוףף .
תנסי להסתכל שם
גינס מרנואר- 80 שח
tfs- 60
אבל זה עודפים
השם הוא thebtich12
רואים שאת בת 15 ופעילה יום אחד.
אמריקן איגל
פול אנד בר
זארה
סטרדיווריוס
ברשקה
סטודיו פאשה
טייצים
הודיס
עלמה המהאינסטגרם
נייק
פול אנד בר
זארה
סטרדיווריוס
ברשקה
סטודיו פאשה
טייצים
הודיס
עלמה המהאינסטגרם
נייק
באותו הנושא: