13 תשובות
אני בת 16 ולא קיבלתי מחזור עדין
הכול טוב את רק בת 14 את עוד ממש צעירה, בקרוב המחזור יגיע אין מה להילחץ
דרך אגב תהני מכל רגע שאין לך מחזור כי זה סיוט
אחרי זה תתחרטי שחיכית לזה
דרך אגב תהני מכל רגע שאין לך מחזור כי זה סיוט
אחרי זה תתחרטי שחיכית לזה
אנונימי
מבינב אותך כל כך אבל באמת תהני כי לפי מה שהן אומרות זה סיוט תגיד תודה שזה מאחר קצת
שואל השאלה:
וזה מציק לך? כאילו היו פעמים שזה הפריע לך ?
וזה מציק לך? כאילו היו פעמים שזה הפריע לך ?
אנונימית
תקשיבי דבר ראשון הן צודקות, מחזור זה לא דבר כיף, ואם לא קיבלת, את לא צריכה להתבאס! על אמת, שזה יגיע זה יגיע אין לך מה לעשות עם זה 3>
עניתי לך לשאלה הזאת היום
בתכלס את תביני כזה זאת מתנה שאת לא קיבלת עדיין רק כשתקבלי
אני אומרת לך תשאלי כל אחת שאני מכירה
כולן יקנאו בך בטירוף
זה חלום לקבל מאוחר
מחזור זה סיוט
אז אוקיי אולי לא תביני על מה הן מדברות בינתיים אבל מי ישמע
מה את צריכה לסבול פעם בחודש את הסבל הזה בשביל להבין על מה הן מדברות?
יהיו לך מספיק שנים לסבול ולהבין על מה הם מדברות על תדאגי
תהני מזה!!!!
בתכלס את תביני כזה זאת מתנה שאת לא קיבלת עדיין רק כשתקבלי
אני אומרת לך תשאלי כל אחת שאני מכירה
כולן יקנאו בך בטירוף
זה חלום לקבל מאוחר
מחזור זה סיוט
אז אוקיי אולי לא תביני על מה הן מדברות בינתיים אבל מי ישמע
מה את צריכה לסבול פעם בחודש את הסבל הזה בשביל להבין על מה הן מדברות?
יהיו לך מספיק שנים לסבול ולהבין על מה הם מדברות על תדאגי
תהני מזה!!!!
תאמיני לי שזה בגלל הגנים, את לא צריכה לדאוג מזה בכלל, מחזור זה באמת לא כיף. את תקבלי כנראה בגיל 16 כמו אמא שלך
אנונימית שאלת אותי ?
שואל השאלה:
אבל זה מלחיץ שאני באמת לא יודעת מה קורה עם הגוף שלי
אבל זה מלחיץ שאני באמת לא יודעת מה קורה עם הגוף שלי
אנונימית
שואל השאלה:
כן שאלתי אותך
כן שאלתי אותך
אנונימית
לפעמים זה כן מרפיע נגיד אם כל החברות הולכות לשירותים כזה ומדברות על המחזור אני מרגישה ממש בחוץ כזה שונה אן כשהן מתלוננות על כאבים אני גם מרגחשה כיאלו אני 'ונה מהן אבל אני הבנתי שזה מתנה המחזור יגיע ואני אומרת תודה שעדין לא קיבלתי כי זה פחות כאבים וכאבח ראש על תיכנונים מתי ללכת לים ךבריכה מחזור בבית ספר עדיף שככה יהיה
שמעתי שיש טווח שנתיים לפני שאמא קיבלה עד שנתיים אחרי שאמא קיבלה
תבןאי לפרטי אם בא לך
באותו הנושא: