6 תשובות
אה יש מצב שיורידו לך כי זה לא מצומצם עד הסוף
כתבת כשבר פשוט? אני חושבת שכן.
כן.. זה לט משנה אם זה עשרוני או בתור שבר
אנונימי
כן.. זה אותו דבר בעצם
יקבלו את זה כי זה אותו הדבר בתכלס... זה כמו לכתוב 1/2 או 0.5... זה תכלס אותו דבר רק בצורה שונה.