4 תשובות
שואל השאלה:
כן קצת שכחתי לכתוב חחח אני אערוך
כן קצת שכחתי לכתוב חחח אני אערוך
אנונימית
כן
כן, אני איבדתי את חוש הריח בלי לאבד את חוש הטעם בכלל
*קורונה*
באותו הנושא: