4 תשובות
לא נאחס, הכל לטובה.
נאחס גדול
עשית משהו רע? זה הכי נשמע כמו קארמה
שואל השאלה:
חחח האמת שלא עשיתי משהו רע אולי זה הגורל לא רוצה שניפגש כי זה קרה כבר כמה פעמים
אנונימית
^^מה זה השטויות האלה חחח, זה צירוף מקרים אין כאן שום קשר לקארמה ולשטויות בסגנון
אנונימית