13 תשובות
הכל מהבנה ידידי
זה שווה את זה
לך תדע מה העתיד יביא איתו מחר אולי מחר יהיה לך יום טוב יותר ותכיר מישהו שישנה לך את החיים ואם לא מחר אז אולי עוד חודש או חודשיים בסופו של דבר זה יקרה
אל תתייאש כל כל מהר
אם אין אני לי - מי לי.
בדידות היא עניין של בחירה. במקום למצוא אנשים ולהיות תלויה בהם, תהפכי את הבדידות למשהו שאת פחות נרתעת ממנו.
ויהיה טוב :)
לא הכל בחיים זה הקשרים שלך עם אנשים אחרים.
יש עוד מליון דברים שאתה יכול לעשות, להתפתח וליהנות מהם בחברה שלך עם עצמך אז זה שווה את זה. תמצא תחומים שמעניינים אותך, תתעסק בהם, תחקור אותם, והחברים יבואו עם הזמן
שואל השאלה:
אני בבדידות כמעט 3 שנים פשוט לתת לזה להישאר ככה?^^%
וניסית אי פעם לצאת מהבדידות הזאת?
אולי כדאי שתתחיל לעשות את הצעד הזה של ללכת להכיר אנשים בעצמך
אני בבדידות 14 שנה אבל חיים בשביל לראות מה יקרה אחר כך גם אם זה נראה שאין כלום
לא, זה לא מה שאני אומרת. אני אומרת שתשנה את החשיבה שלך על זה.
וזה אפשרי, אני עשיתי את זה.
אני מרגישה טוב יותר לבד, למדתי להעריך את הזמן הזה.
אנשים זה לא תמיד טוב - אתה תהיה תלוי בהם, מצב הרוח שלך ישתנה לפי הדברים שלהם, והתוכניות יוכלו להשתבש בגללם.
יש טוב ויש רע. קודם תשלים עם הבדידות, תתחיל לקבל את זה שזה לא הדבר הכי חרא שיש.
וזה יבוא.
שואל השאלה:
אחותך
איך בדיוק 14 שנה? מאז שנולדתי לא יצאת מהבית?
מה את רוצה לומר
h.h holmes היקר,
אני מבינה מדבריך שאתה מרגיש בודד, ללא חברים, מעט נטוש כאן בסטיפס, כאילו המצוקה שלך לא מספיק חשובה. נראה שאתה חושב שאנשים לא סובלים אותך, ואולי הבדידות הזו ותחושת הניתוק גורמים לך להרגשת עצב עמוקה ואולי אף למחשבות אבדניות.
אם אתה מרגיש מצוקה אתה תמיד מוזמן אלינו לסה"ר, אצלנו תוכל לקיים שיחת צאט אישית וללא הזדהות, בה תוכל לפרוק ולדבר על הכל. אולי השיחה תתן לך כמה נקודות למחשבה, רעיונות להמשך ואיך לנסות לשנות את המצב החברתי שלך.
בוא, תן לנו אפשרות לסייע לך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
שואל השאלה:
אחותך את ככ קולחת
אני מבינה אותך, אני יודעת את ההרגשה של בדידות וזה מאוד לא נעים. הטיפ היחיד שיש לי הוא פשוט להמשיך עם החיים או לנסות להכיר אחרים גם אם זה קשה
מה אתה רוצה