18 תשובות
אני אוהבת אותך
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימית
אני מתה עלייך
תמשיכי להיות מי שאת.
אל תעשי כלום ואל תשתני בשביל אף אחדד!!!
יש לך את החברה הכי טובה שלך,תסתפקי בה..
אני אוהבת אותך דרך אגב..
אל תעשי כלום ואל תשתני בשביל אף אחדד!!!
יש לך את החברה הכי טובה שלך,תסתפקי בה..
אני אוהבת אותך דרך אגב..
שואל השאלה:
❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
אז אף פעם לא יהיה לי חבר בגלל זה ?
אז אף פעם לא יהיה לי חבר בגלל זה ?
אנונימית
אני לא מכירה אותך, אבל את נשמעת ממש מתוקה וחברותית.
זה שאת לא מתנהגת כמו רוב האנשים לא הופך אותך למוזרה או 'שונה' מאחרים, כל בן אדם הוא אינדיבידואל ואף אחד אחר לא כמוך.
תמשיכי להיות כמו שאת ומי שיתחבר אליך > יתחבר, לא צריך לזרז תהליכים בדרכים לא נחוצות.
זה שאת לא מתנהגת כמו רוב האנשים לא הופך אותך למוזרה או 'שונה' מאחרים, כל בן אדם הוא אינדיבידואל ואף אחד אחר לא כמוך.
תמשיכי להיות כמו שאת ומי שיתחבר אליך > יתחבר, לא צריך לזרז תהליכים בדרכים לא נחוצות.
שואל השאלה:
תודה מואנה ❤❤❤
תודה מואנה ❤❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה caitlyn ❤❤❤
תודה caitlyn ❤❤❤
אנונימית
לא מכיר אותך נשמאמי
אבל שימי ז על כולם ותיהי מי שאת רוצה להיות בלי לבדוק אם החבר'ה אוהבים אותך או לא
אבל שימי ז על כולם ותיהי מי שאת רוצה להיות בלי לבדוק אם החבר'ה אוהבים אותך או לא
שואל השאלה:
תודה סטלן טבעי ❤
תודה סטלן טבעי ❤
אנונימית
שואל השאלה:
אז גם אם החברה הכי טובה שלי מעירה לי עדיין לעשות מה שנראלי?
אז גם אם החברה הכי טובה שלי מעירה לי עדיין לעשות מה שנראלי?
אנונימית
כן^
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימית
לשאלתך בסוף- אנחנו סובלים אותך!! את נשמעת כמו כל בת רגילה.. לכל אחת יש את השגעונות שלה ומה שהופך אותה למיוחדת.. את נשמעת ממש מצחיקה ועם לב טוב.
ואוו, אני בול כמוך, כולל המוזרות, רגשי הנחיתות והפתיחות:)
אני לא חושבת שלא אוהבים אותך, זו פשוט תחושה אישית שכולם, אבל כולם חווים מדי פעם, גם אם זה לא נראה לך ככה.
תתעודי! תעשי כיף עם החברה האחת שטוב לך איתה ואת מרגישה שהיא ואהבת אותך, במקום להתמקד על מה שאין ואת יכולה להפסיד.
אם את רוצה עידוד את מוזמנת לשלוח הודעה בפרטי:)
אני לא חושבת שלא אוהבים אותך, זו פשוט תחושה אישית שכולם, אבל כולם חווים מדי פעם, גם אם זה לא נראה לך ככה.
תתעודי! תעשי כיף עם החברה האחת שטוב לך איתה ואת מרגישה שהיא ואהבת אותך, במקום להתמקד על מה שאין ואת יכולה להפסיד.
אם את רוצה עידוד את מוזמנת לשלוח הודעה בפרטי:)
אני בערך כמוך, ואני אוהבת את עצמי, אז אני אוהבת אותך.
שואל השאלה:
תודה לכולם!!!!!!❤❤❤❤❤❤❤
תודה לכולם!!!!!!❤❤❤❤❤❤❤
אנונימית
באותו הנושא: