13 תשובות
לדעתי הם ממש מגניבים ודיי מוכשרים
שואל השאלה:
^ תודה
אנונימית
הם מגניבים ממש lol
אנונימי
מגניבים מוכשרים אבל יש כאלה טיפה מוזרים שאין לזה שום פואנטה
הכוונה שמתחפשים בלי פואנטה
שואל השאלה:
^ שמע אני ממש מסכימה איתך בנוגע לזה ואני קוספליירית.
המטרה היא להיות דומה לדמות.
וכמובן שתמיד יש קוספליירים פחות טובים ויותר טובים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ אתה פשוט יכול להגיד שאתה לא מתחפש לדמויות אנימה
לצערי גם כשאני אומרת שאני קוספליירית הרבה חושבים שאין לי הומור ושאני אבטל כל אחד או שאני לא זורמת וקרינגית רצח(אחת הסיבות שעדיף לא להיות קוספליירית)
אנונימית
אני אישית פחות אוהב, אבל יש כאלה שזה יפה.
שיעשו מה שהם רוצים
לי אישית זה גורם לקרינג' כשאני רואה כאלה ברשת, אבל ברצינות לא כזה אכפת לי שיעשו מה שבא להם.
לא דווקא יש כאלה שעושים את ולובשים את במיוחד בכנסים וזה חלק מהאווירה ושוב יש כאלה שעושים את זה יותר טוב ויש כאלה פחות טוב אני לדוגמא שיש כנס אני לא מכינה לי קוספלי אני קונה ואני נגיד בת אז אם אני ארצה להתחפש לזורו מוואן פיס אני אתו לו את הטאצ האישי שלי כדי שזה יתאים לאיך שאני נראת
מה הבעיה להיות בכנס אנימה יש שם אווירה אנשים שאתה יכול לדבר איתם על דברים שאתה אוהב דוכנים סדנאות לדעתי זה ממש מגניב ואין שום דבר מביך בזה
שואל השאלה:
^ שמע זה גם תלוי ברמה..צריך להיות דומה לדמות אבל כאילו אתה יודע גם קוספליירים שלא נראים 100% כמו הדמות יכולים להיות יפים
אנונימית
כל הקטע בקוספלירים שהם לא חייבים ממש להיות דומים לדמות זה כל הקטע נגיד שבנות לפעמים עושות קוספליים של בנים ולהפך הקטע בקוספליי הוא לעשות אותו בצורה הכי דומה והכי יפה וגם לתת לו טאצ' אישי