13 תשובות
זה מאוד מגניב
זה עושה לי קרינג'
שואל השאלה:
באמת? למה זה עושה לך קרינג'?
אין לי מושג כל כך אבל אני חושבת שזה בעיקר בגלל הקטע של להתנהג כמו הדמויות
שואל השאלה:
כאילו.. אני מניחה שלפעמים זה יכול להיות קרינג'י...
יש לי הרבה חברים קוספליירים ואין לי בעיה איתם
אני קוצה לעשות קוספליי משלי כבר כמה זמן
שואל השאלה:
אני ממליצה לעשות את זה! זה ממש כיף!
זה נחמד והכל אבל הכרתי אישית המון המון ילדים שעושים קוספליי והם היו מביכים כאלה, נגיד שתי בנות התחפשו לזוג בנים מסדרת יאוי וזה היה פדחני בטירוף, לא יודעת ההתנהגות של הרבה מילדי הקוספליי מוזרה כזאת, ילדותיים במובן המוגזם,
אבל אלו מהם שלא מתנהגים כמו ילדים בני 12 וכאלה שמכינים את הקוספליי בעצמם ויוצא להם ממש מקצועי ויפה: אני יכולה להעריך את זה, מאוד מגניב
שואל השאלה:
valid
אני cosplay חובבנית! מוזמנת..
קוספליי זה חמוד
אני מניח שאנשים שלא מבינים ורואים מהצד יכולים לחשוב שאתם מוזרים

אני קוספלייר (אבל די עלוב;-;) וזה באמת אחד הדברים שהכי כיף לי לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
אני שמחה שיש אנשים שמבינים אותי ריפ