4 תשובות
מה שמרגיש לך לנכון בלב בשביל לא להיפגע
מה שאת חושבת שנכון לעשות
תשאלי אותו אולי גם מה הוא מרגיש
מאחלת לך לעבור את התקופה הזאת מהר:)
תשאלי אותו אולי גם מה הוא מרגיש
מאחלת לך לעבור את התקופה הזאת מהר:)
זוג זה ליהיות ביחד לטוב ולרע...
הגיוני שהוא ירצה קצת אוויר לנשום, זה לא קל ליראות בן אדם שחשוב לך סובל תקופה ארוכה, זה מכביד.
יכול ליהיות שכל מה שהוא צריך זה לילה או שתיים לבד, להתאפס, ולאגור כוחות.
אל תציעי סתם ככה הפסקה משום מקום, תדברי איתו קודם כל. תיראי מה קורה איתו ומה הוא צריך.
ואם אתם בסוף תסכימו על הפסקה, אתם צריכים להגדיר מה זאת ההפסקה שתיהיה ביינכם.
הגיוני שהוא ירצה קצת אוויר לנשום, זה לא קל ליראות בן אדם שחשוב לך סובל תקופה ארוכה, זה מכביד.
יכול ליהיות שכל מה שהוא צריך זה לילה או שתיים לבד, להתאפס, ולאגור כוחות.
אל תציעי סתם ככה הפסקה משום מקום, תדברי איתו קודם כל. תיראי מה קורה איתו ומה הוא צריך.
ואם אתם בסוף תסכימו על הפסקה, אתם צריכים להגדיר מה זאת ההפסקה שתיהיה ביינכם.
תציעי לו הפסקה. אם הוא באמת אוהב אותך הוא יתגעגע ויציע לחזור. אם לא סימן שהוא לא באמת אוהב אותך והגיע הזמן לחתוך.
באותו הנושא: