4 תשובות
כשעליתי לחטיבה, לפני שנתיים וחצי בערך
בצבא, בערך 11 חודשים עד שהשתחררתי
אנונימית
כשעליתי לחטיבה והייתי בדיכאון איזה חצי שנה
כל השנה האחרונה דיכאון ועכשיו ברוך השם יותר טוב
אנונימית
באותו הנושא: