6 תשובות
זה אינטרסנטי מה שאת מספרת
אם את כבר לא אוהבת אותה ואין לך כח אליה תתרחקי ממנה
היא חיה באשליה שאתן חברות הכי טובות ולא יודעת שאת לא שם בכלל
אם את כבר לא אוהבת אותה ואין לך כח אליה תתרחקי ממנה
היא חיה באשליה שאתן חברות הכי טובות ולא יודעת שאת לא שם בכלל
שואל השאלה:
וגם אמרתי לה מלא שאני אוהבת אותה ועכשיו כבר אין לי דרך לברוח מזה כאמת שאין לי פשוט
וגם אמרתי לה מלא שאני אוהבת אותה ועכשיו כבר אין לי דרך לברוח מזה כאמת שאין לי פשוט
אנונימית
עדיף שתתרחקי ממנה, זה יהיה יותר טוב לשניכן. היא בטח מרגישה שאת לא אוהבת אותה ואת סתם משלה אותה
תתרחקי ממנה ותתחברי לשכבה שלך או משהו
אנונימית
להתרחק אני כמעט באותו מצב עכשיו.
קרה לי. תתרחקי זה פשוט יקרה מעצמו. אני כבר מזהירה אותך שיהיו המון ריבים בדרך אבל בסופו של דבר שתיכן תבינו שהחברות הזאת לא עושה טוב לשתיכן וזה יגמר.
באותו הנושא: