אתם חושבים שזה אפשרי לחזור לקשר טלפוני אחרי שנה שלא ?
אנחנו מדברים באינסטגרם אבל הפסקנו לדבר בטלפון וגם הוא לא כל כך מספר לי על עצמו יותר הוא מקצר מילים ואין ממש עומק בשיחה זה לילה טוב ובוקר טוב . ידיד ממש טוב מכירה אותו כבר שבע שנים בערך והיינו בקשר טוב אבל זה נעלם וחבל לי