12 תשובות
שואל השאלה:
ואיך משחררים מזה?
אנונימי
כן קורה אבל חייב לשחרר מקשרים כאלו כי זה הקשרים שהכי הורסים בן אדם
חוסמים, מוחקים מספר, תמונות, כל מה שמזכיר על הבנאדם- לזרוק נחוי
לא
ניסתי לשכוח ממנו ולדמיין אותו עושה דברים מגעילים (שמורידים לי ממנו) זה די עזר
ואת האמת גם זה עבר עם הזמן ולקח לי המון זמן כמעט שנתיים
אומרים ביי ביי
זה קשה
מאוד
ובכיתי הרבה מאוד בגלל זה
אם זה הגיע למצב שמנסים לשמור על הקשר בשיניים וזה לא מצליח
צריך לדעת לשחרר
אנונימית
שואל השאלה:
המחשבה שאולי בסוף הוא כן יחזןר איתי לקשר הורסת לי את הלשחרר
כי אולי בסוף אם הייתי ממשיך זה כן היה עןבד?
אנונימי
אני יודעת,
אבל הוא לא נלחם כמוך
אז זה לא שווה את זה
אנונימית
זה לא בן?^
אנונימית
כן קרה לצערי
סבלתי ברמה לא הגיונית
ויתרתי על קשרים שהיו לי חשובים ממזמן.
זה פשוט לא החזיק
אנונימית