6 תשובות
לא
לא אבל מרגישה יותר ביטחון עם
תאמת שמה זה לא..
בחיים לא נגעתי באיפור חוץ מאיזה פעם פעמיים שאחד היה לכזה שחורים מתחת לעיניים כשהיה לי אירוע ב7:00 בבוקר, והשני היה אודם לפורים כשהייתי ילדה.
אבל אני הכי לא משתמשת באיפור, לא נוח, ובעיניי הכי יפה מראה טבעי..
בחיים לא נגעתי באיפור חוץ מאיזה פעם פעמיים שאחד היה לכזה שחורים מתחת לעיניים כשהיה לי אירוע ב7:00 בבוקר, והשני היה אודם לפורים כשהייתי ילדה.
אבל אני הכי לא משתמשת באיפור, לא נוח, ובעיניי הכי יפה מראה טבעי..
כן.איפור.זה.מדהים- אני לא שמה כזהה הרבה רק ליפגלוס, עיפרון שחור מתחת לעיניים ומסקרה. אם להגיד את האמת זה לא ממש משנה לי משהו בפנים אני נראת בערך אותו דבר, אבל זה פשוט כיף לשים איפור ועושה הרגשה טובה כזאת אני לא יודעת איך להסביר
לא אבל איפור זה בהחלט מעלה וזה נותן ביטחון
באותו הנושא: