10 תשובות
לא מתאפרת..
הלוואי אני ככ גרועה בזה
היי
מה זאת האפליה הזאת??
יק גם בנים שמתאפרים, כן כן מה ששמעת!! ב נ י ם שמתאפרים !! מה הבעיה שלך איתם??
די כבר לאפליה הזאת!!! לאיפור אין מגדר!!!!!!!!!!!!!!
ולשאלה, לא.
אמאלה בסהכ הכל כתבה "מכורות" טוב שלא רצחת אותה^
תזהרי ממני עופי מפה
שבי שבי בשקט יא טיפשה
לפני שאני משיבה אותך בשקט
עופי את מיפה טוב שלא
יאללה יאללה מצאת לך עם מי לדבר
גם כן
שואל השאלה:
קודם כל אני בן
דבר שני אני הומו וגם מתאפר, הרוב המוחלט של התשובות פה יהיו בנות אז אני כותב בלשון נקבה, לא טוב לך עוף מפה
אנונימי
א. אני בן
ב. כותבים מפה ולא מיפה
^^יא טמבל אני מנסה לשאוף לשיוויון מה אתה נעלב מה זה הדור החרא הזה