20 תשובות
לא יודע
אבל מה שאני כן יודע שעכשיו נשרפות מכוניות של יהודים
אין לאף אחד את הזכות לעשות את זה. איפה שמעת את זה לעזאזל
לא יודעת אני לא יודעת שום דבר שקורה בארץ אני אגיד לך תאמת
אנונימית
כן, בשיח' ג'ראח ובסילוואן שבמזרח ירושלים, מפנים משפחות ערביות על מנת לפנות מקום למתנחלים.
שואל השאלה:
בבקשה תנעצו או תשאלו אחרים אני באמת מנסה להבין כי שמעתי שמתנחלים פשוט משתלטים על בתים של מוסלמים אז לא הבנתי ממש
אנונימית
כן, זה בערך מה שקורה.
למה ככה אני לא מבין??
ראיתם מה הלך בשכונת שמעון הצדיק בימים האחרונים???
מעניין למה זה קרה?
אולי פעם הבאה בן גביר צריח לחשוב לפני שהוא מקים לשכה בשכונה ערבית שהוא טוען שהיא יהודית...
רגע מה-
אני חושב שמאורעות תרפט היו קצת לפני שבן גביר חשב בכלל על להקים לשכה
חשבתי שדיברנו על הימים האחרונים, לא?
כן , וזאת לא הפעם הראשונה , מלפני ה1948 גונבים אדמות של פלסטינאים ומגרשים אותם ומביאים מתנחלים להתנחל על אדמות לא שלהם.
אז מה שקורה במזרח ירושליים בגדול זה קומץ של מתנחלים עבריינים שרוצים לגור בשכונה ערבית ,שכונת "שייח' ג'ראח" .
אז בשביל שהמתנחלים האלה שבאו מחול יגורו בשכונה הזו , צריכים לגרש את המוסלמים מהבתים שלהן.
אז מגיעים המתנחלים מגובים במשטרה אלימה ,שמבעירים את האזור כולו.
ועוד בתקשורת אומרים שהערבים "משתוללים" . אז לא , זה לא אלים להפגין , זה לא אלים להתפלל.
מה שכן אלים זה לנשל אדם מביתו , ולירות כדורי גומי וגז על מתפללים , לסגור אותם במסגד ולזרוק לתוך המסגד רימוני הלם .
טוב אתם צודקים
ערבים שונאים יהודים בגלל שהם כבשו את האדמה שהם ישבו בה לפני שהיו קיימים יהודים בכלל
הזייה מה שהולך פה בחיי
בימים האחרונים היה רצח של ילד בן 19
איך בדיוק הקמת לשכה מצדיקה את זה??
הסרטון הזה מסביר פחות או יותר מה שקורה
אנונימי
לא, ערבים שונאים את הכיבוש מכיוון ובאיזו כובשים את השטח בו הם חיו דורי דורות.
הרצח שלו היה מחוץ לירושלים, ולא דיברנו על המקרה הזה.
גם לפני כמה ימים נער פלסטיני בן16 נרצח ע"י המשטרה , איך זה קשור עכשיו לזה שמגרשים פלסטינאים מהבתים שלהם? אה?
תשאל את המשטרה למה היא עשתה את זה...
שמע שורה תחתונה אם אני הייתי יורה בפלסטיני סתם הייתי נכנס שלושים שנה לכלא אז מה אתה רוצה גבר?
לא שמעתי על זה אבל אני מקווה שכן.