התחברות
הרשמה
המחנכת שלי רשמה לי שהייתי יפה היום בפורים, מה אני אמורה לרשום לה? איזה פדיחותת
19 במרץ 2019, 15:28
פדיחות
3 תשובות
תודה ולב
d
dinah
תודה גם את?
B
Baby doll
תודה.
Ashley Benson
באותו הנושא:
בזמן האחרון אני חולמת על המחנכת שהייתה לי ביסודי די הרבה
פדיחה לרשום למחנכת פורים שמח?
היום המחנכת שלי שאלה אותי מה אני רוצה להיות בצבא..
יש מחר שביתה? המחנכת שלי רשמה שאם השביתה תתקיים מחר אז אנחנו בה. איזה שביתה יש?
זה בסדר לשלוח הודעה למחנכת שלי מחר שתעביר לי את התמונות מהמסיבה בפורים שהייתה או שזה בעייתי ולא נעים בגלל החופש?
מישהו רשם לי איפה הימים שהייתי רוצה אותך איך לקטול אותו?
היום ראיתי את המחנכת שלי מכיתה א' :)
נראה לכם שאם אני לא אבוא היום לעזור לכיתה שלי לארגן את הכיתה לפורים המחנכת שלי תתנקם בי על זה?
אני בצופים ומישהו משם רשם לי בווצאפ שהייתי יפה היום עם לב הוא בקטע שלי?
גם המחנכת שלכם שואלת ביום הורים מי החברים שלכם?
בתעודה, בסעיף של חינוך, לכולם המחנכת רשמה "פעיל ומשתתף בלה בלה", ולי השאירה ריק. (יש גם הערה של מישהו שלא משתתף/פעיל).