8 תשובות
תקבעי תור חירום עם הרופאת דיניים שלך מחר
כמה זמן יש לך גשר?
שואל השאלה:
יש לי גשר מאוקטובר
אז זה לא אמור לקרות, לי זה קרה בשבועות הראשונים בהתחלה אבל עוד מעט יש לך שנה אז זה משהו שלדעתי כן תשאלי אולי בביקור הבא שלך או שתקבעי פגישה
תשאלי מחברה או ממישהו שאת יודעת שאמור להיות לו שעווה לשיניים או שפשוט תגברי על זה :(
ככה זה היה לי בחודש חודשיים הראשונים ולמדתי להתעלם מזה או שבכל פעם כשנתפסו לי החניכיים שיחררתי את זה
לכי לאורטודנט
אם את רוצה יש לי שעווה
אולי במקרה אנחנו מאותו אזור
אני נמצאת היום בירושלים אשדוד ואופקים
תתקשרי לרופא שלך ותתייעצי
אנונימית
באותו הנושא: