6 תשובות
רק שעווה
אולי האורתודנט לא חתך את זה מספיק , תגשי אליו
כשאת הולכת לרופא שיניים פעם הבאה תגידי שיסדר לך את זה כי זה מציק(גם לי זה היה ככה דקר אותי בכל החלל של הפה והוא סידר)
שואל השאלה:
הוא מסדר את כל הגשר או רק את הסוף שלו? כי בסוף שלו יש חוט כאילו בלי קוביה
אנונימית
בגלל זה דוקר לך
תבקשי שיחתוך את זה
היה לי גם גשר וגם לי זה הציק אבל אני לא חושבת שעשיתי משהו מיוחד, שמתי שעווה קצת וזהו
הוא לא סידר את זה טוב....תבקשי שיסדר את זה