התחברות
הרשמה
אם המנהלת שלי רוצה לדבר איתי פנים מול פנים ולא בהודעות (היא לא אוהבת אותיבכלל)
זה רק לפטר אותי נכון?
7 באוגוסט 2021, 23:49
הודעות
נושאים לשיחה
ביישנות
פנים
התחלות
2 תשובות
יכול להיות גם במשהו אחר , אבל יכול להיות פיטורים
M
Mr.oogway
שואל השאלה:
כי אסור לפטר בהודעות
אנונימית
באותו הנושא:
תוכלו לעזור לי המנהלת מתווכחת איתי קצת
זה הגיוני שאני מחכה שיתחילו איתי פנים מול פנים ולא רוצה מישהו שיתחיל איתי באינסטגרם?
למה הקראש שלי יכול לדבר איתי רק בווצאפ והוא מפחד לבוא לדבר איתי פנים מול פנים?
קיבלתי הודעה מחבר של האקס והוא כתב לי שהוא רוצה לדבר איתי פנים מול פנים יש לו משו להגיד לי הרבה זמן..
הייתה לי וועדה לפני יומיים בקיצור המנהלת אמרה לי שסוף יא אני יעזוב את הבית ספר..
אני ממש רוצה לעבור למורה אחר ודיברתי עם הרכז שכבה ועם יועצת וכולם אמרו לי שאין סיכוי ואני רוצה מחר לדבר עם המנהלת ו...
יש לי ידיד שרוצה להיפגש איתי, אנחנו מדברים שעות במציאות פנים מול פנים,
מה לעשות הרוב אמרו לי לדבר עם המנהלת אבל זה קצת מביך לדבר איתה על זה
לא טוב לי בבצפר ואמא שלי רוצה לדבר עם המנהלת על זה
פיטרו אותי מהעבודה לפני שבועיים...(עבדתי בה שבוע) המנהלת אמרה לי שהיא תיצור איתי קשר כדי שאעביר
למה קשה לי ליצור קשר עין עם מורים או סתם אנשים שמדברים איתי פנים מול פנים?