2 תשובות
לדעתי יצא לך רק טוב לדבר איתם כי אתה יכול להגיד להם שממש קשה לך ולדבר איתם והם יכולים לעזור לפתור לך את זה
תגיד לה אמא הכל בסדר אין מה לדואג
אבל נראה לי שזה לא סתם מה שאתה אומר דבר אם ההנהלה שלך
אבל נראה לי שזה לא סתם מה שאתה אומר דבר אם ההנהלה שלך
באותו הנושא: