5 תשובות
יש לי את זה גם, לא בגבות אלא בלייזר של אם אני מבטלת תור בפחות מ24 שעות ניראלי לפני שהתור מתקיים אני צריכה לשלם 150 שקל.
זה הגיוני, זה תורים שאפשר בשנייה להיכנס עוד אנשים וזה בזבוז כסף אם יש תור שהיא מתכוננת אליה ובסוף לא קורה
זה הגיוני, זה תורים שאפשר בשנייה להיכנס עוד אנשים וזה בזבוז כסף אם יש תור שהיא מתכוננת אליה ובסוף לא קורה
דמי ביטול זה הגיוני בהחלט, כי במקומך היא יכלה להכניס מישהי אחרת ולהרוויח כסף, אבל אם את מבטלת קרוב מדי לתור אז אין לה זמן לקבוע למישהי אחרת תור והיא מפסידה בגללך כסף.
גם הקוסמטיקאית שלי לוקחת דמי ביטול אם מבטלים תור 24 שעות לפני, ובצדק
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לשלם דמי ביטול של חמישים/ארבעים שח זה כמו לעשות גבות
אבל לשלם דמי ביטול של חמישים/ארבעים שח זה כמו לעשות גבות
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר את זה אני מבינה^ אבל גם באיחור אני אמורה לשלם דמי ביטול זה באמת כבר דבילי
בסדר את זה אני מבינה^ אבל גם באיחור אני אמורה לשלם דמי ביטול זה באמת כבר דבילי
אנונימית
באותו הנושא: