8 תשובות
שהביטלס הם להקה גרועה...
ילדה מהכיתה שלי חשבה שהעולם פעם היה בשחור לבן בגלל התמונות שהיו בשחור לבן
אותה ילדה חשבה שגולדה מאיר קרויה על שם גלידרייה ולא ההפך
אותה ילדה חשבה שגולדה מאיר קרויה על שם גלידרייה ולא ההפך
שדקל וקנין שר יפה
שנהיה לנשים סרטן השד בגלל שהם חושפות את החזה והעיניים של כולם לשם..
שאחותי נחמדה
שואל השאלה:
מקסברי חחחחחח גם אני חשבתי על זה עד שמישהו בא והעיר אותי לחיים וגיליתי שכל חיי חייתי בשקר
מקסברי חחחחחח גם אני חשבתי על זה עד שמישהו בא והעיר אותי לחיים וגיליתי שכל חיי חייתי בשקר
אנונימית
מישהיא שהיא צמחונית אמרה שהיא אוכלת בשר וזה בסדר
מקסברי
גם לי היה מישהו כזה בכיתה..
ההיסטוריה של האי נאורו מאוד מאוד מוזרה
והדבר הכי שטותי זה שפינק פלויד להקה משעממת.
גם לי היה מישהו כזה בכיתה..
ההיסטוריה של האי נאורו מאוד מאוד מוזרה
והדבר הכי שטותי זה שפינק פלויד להקה משעממת.
באותו הנושא: