4 תשובות
אני גם לא הייתי רוצה שיהיה לי מים על המיטה, כי תכלס, יכלת לגעת בו או לשים שיר חזק וזה היה מספיק. מים זה די כפייה וזה לא נעים, מבינה אותו
הוא אמר לה שהיא יכולה אבל..^
לשאלה- מכירה את זה יותר מדי טוב.. פשוט תגידי להם פעם הבאה שאת לא מעירה אותם.
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי ולא משנה מה עשיתי הוא לא התעורר
הוא לא ישן כל הלילה כי הוא הלך לעבוד ואחרי זה בבוקר הוא הלך לעבודה אחרת כל היום והוא היה מותש והוא ציפה להתעורר אחרי שעתיים של שינה
אנונימית
הוא עובד בלילה? שיתפטר. וכנראה הוא כעס כי הוא היה ממש עייף? ולא עלייך ספציפי, אל תקחי אישית עוברת עליו תקופה קשה כנראה