4 תשובות
הפלסטינים האלו משקרים ומתמסכנים אין לי כוח באמת
כי הצד הערבי הוא גדול יותר,
וככל שהוא גדול יותר ככה השקרים מופצים באופן רב יותר ומהר יותר וככל שזה קורה ככה שונאים אותנו יותר כי אנשים לא יודעים מה קורה באמת.
I:
אני אגיד לך למה??
כי הם פשוט שטופי מוח על ידי הממשלה , חינכו אותם מאז שהם נולדו לשנוא אותנו על כלום!! מספרים להם מהילדות עלינו בולשיט
הם מקנאים בנו גם , ויותר קל להם לתפוס צד כביכול עם הצד "החזק" ולהצטרף לחרם עלינו שלא נדבר על זה שהם לא מבינים כלום מהחיים שלהם ולא מבינים בפוליטיקה כמו דואה ליפה
אבל מה זה משנה יש לנו את המדינה שלנו ואנחנו מאוחדים לא צריך יותר מזה כולנו ביחדד
כולם נופלים בפח של חאמס