התחברות הרשמה

אם ישלי בן דוד מה הוא נחשב לתינוק של אחותי?

6 באוגוסט 2021, 11:21
משפחהבני דודיםדודתינוקותתינוק    
2 תשובות
או בן דוד או לאדעת כזה מסובך
ע
עדן חסון אהבת חייי
לא
נ
נועה 295
באותו הנושא:
האם הייתם רוצים אח/אחות קטנה(תינוק)?
אחותי בת 10 והיא 1.53, נחשב גבוה יחסית?
אין לי רגשות אם לא אכפת לי מאנשים חוץ מאחותי הקטנה ותינוקות בכללי?
ישלי במחשב 64 גיגה RAM זה נחשב הרבה?
ואי ישלי אחות נוראית , עד כמה זה נורא ?
אחותי בהריוןן ישלי כבר אחיין שני ועוד שלוש אחייניות
ישלי הרגשה שאחותי מסתירה משהו..
אם אחותי עומדת ללדת אז אני אקרא דוד והתינוק יהיה האחיין שלי ?
בת דודה שלי(הילדה של אחות של אמא) בהריון אז מה יהיה הקשר המשפחתי שלי לתינוק?
אם ישלי חבר ומישהו הביא לי נשיקה יבשה בשפתיים במועדון זה נחשב בגידה?
אם אחותי בת 11 והיא שוקלת 39, זה נחשב הרבה?