7 תשובות
זן הפרטיות שלה, תניחי לה ופשוט אל תיגעי❤
מן הסתם שלחטט לה בטלפון בזמן שהיא במקלחת אם לא את לא תהיי אחות אמיתית
אנונימית
שזה לא בסדר ואם היא לא רוצה שתגעי לה בטלפון שלא תשים מיליון התראות.
תדברי עם ההורים אולי הם יבינו.
תדברי עם ההורים אולי הם יבינו.
שואל השאלה:
כן אני מבינה אתם פשוט לא קראתם עד הסוף נכון?
היא מכוונת 800 שעונים וזה מעצבן והיא לא נותת לי לכבות אותם
כן אני מבינה אתם פשוט לא קראתם עד הסוף נכון?
היא מכוונת 800 שעונים וזה מעצבן והיא לא נותת לי לכבות אותם
אנונימית
תדברי איתה על זה, זה ממש לא הגיוני לשים ככ הרבה התראות..
אם יש איזה משהו חשוב וסיבה מוצדקת לזה, אז כל עוד לא מפריע לך הכי פשוט לשים את השעונים בטלפון שלך
אם יש איזה משהו חשוב וסיבה מוצדקת לזה, אז כל עוד לא מפריע לך הכי פשוט לשים את השעונים בטלפון שלך
יכולה להבין אותה
גם אני צריכה 2874728283 שעונים מעוררים כדיי לקום.
בשביל להתעורר בזמן אני מכוונת לי שעון מעורר כל דקה מאז שעה מוקדמת.
ואני גם אתחרפן אם מישהו יגע לי בטלפון. חברים או לא דברים אישיים משל עצמיך תמיד קיימים
אולי כיום קיימים שם דברים שלא קיימים פעם. דברים שמביך אותה להודות בקיומם
תני לה את המרחב שלה
גם אני צריכה 2874728283 שעונים מעוררים כדיי לקום.
בשביל להתעורר בזמן אני מכוונת לי שעון מעורר כל דקה מאז שעה מוקדמת.
ואני גם אתחרפן אם מישהו יגע לי בטלפון. חברים או לא דברים אישיים משל עצמיך תמיד קיימים
אולי כיום קיימים שם דברים שלא קיימים פעם. דברים שמביך אותה להודות בקיומם
תני לה את המרחב שלה
היא לא יכולה לשים שעונים מעצבנים וגם גם לצפות שאנשים אחרים לא יכבו אותם..^
זה פשוט ממש ממש לא הגיוני וגם לא הוגן. אני מבינה שזה עלול להיות בעייתי בשביל האחות, אבל זה לא הוגן לדפוק אחרים בגלל זה.
זה פשוט ממש ממש לא הגיוני וגם לא הוגן. אני מבינה שזה עלול להיות בעייתי בשביל האחות, אבל זה לא הוגן לדפוק אחרים בגלל זה.