8 תשובות
את יכולה לדבר איתי אם את רוצה
תדברי איתי בפרטי, אשמח לדבר :)
אבל שתדעי שעם כמה שזה קשה זה מה שטוב להם וזה עדיף מלהשאר ביחד כשהם לא אוהבים אחד את השני, אני בטוח שהם חושבים עלייך עלייך בעניין הזה
את מוזמנת לדבר איתי, גם לי זה קרה והיום אני שמחה מזה, אני יותר מאשמח ללעזור לך
תזכרי שלשניהם יהיה יותר טוב בנפרד
תמיד תזכרי שזה בסדר וזה קורה להרבה אנשים ולפחות אף אחד לא מת ותמיד תזכרי שאת ברת מזל שיש לך את הטלפון או המחשב לכתוב את השאלה הזאת פה עכשיו בסטיפס והם מתגרשים כי ככה שניהם יהיו יותר מאושרים
היי (:
אם את במצב רוח לא טוב ואת רוצה לדבר את יותר ממוזמנת לדבר איתי
אני מכיר את ההרגשה הרגשה נוראית.
אני פה בשבילך
אם את במצב רוח לא טוב ואת רוצה לדבר את יותר ממוזמנת לדבר איתי
אני מכיר את ההרגשה הרגשה נוראית.
אני פה בשבילך
היי, אני עוברת אותו דבר.אני יודעת איך את מרגישה,אני רוצה שתדעי שאת לא לבד ואת מוזמנת לשלוח לי הודעה הסיטואציה הזו לא נעימה אבל ככה יהיה לכולם יותר טוב
באותו הנושא: